• PIAGGIO LIBERTY

Piaggio Liberty

NOVI I-GET AGREGAT

Vespa logo

Novi Liberty prvi put donosi novi i-get agregat, troventilski, s elektronskim ubrizgavanjem, hlađen zrakom.

Novi Liberty dostupan je s tri nova agregata - 50, 125 i 150 cm³ – kako bi zadovoljio sve potrebe mobilnosti i osigurao izvrsne performanse, maksimalnu pouzdanost i štedljivost. Svi agregati na novom Liberty-ju suvremeni su četverotaktni, zrakom hlađeni, s elektronskim ubrizgavanjem, tihi i ekonomični.

Novi četverotaktni, troventilski i-Get agregat od 50 cm, pravi je mali dragulj. Napravljen je s ciljem maksimalnog poboljšanja performansi i smanjenja potrošnje. Savršen je odabir za prvi skuter vozača koji znaju cijeniti sjajne performanse, male troškove održavanja i nisku potrošnju od svega 1 litre na 58 prijeđenih kilometara pri stalnoj brzini od 40 km/h. Kao i modeli s jačim agregatima, Liberty 50 ima elegantnu liniju, finu završnu obradu i zahvaljujući savršenoj ergonomiji lagan je za vožnju. Velika je pažnja posvećena sigurnosti, što pokazuju visoki kotači i snažne disk kočnice sprijeda, a praktičnosti pridonosi veliki prtljažni prostor.

Novi Liberty 125 ABS prvi put donosi novi i-get agregat, troventilski, s elektronskim ubrizgavanjem, hlađen zrakom. Snažniji je za 10% od prethodne generacije agregata, a potrošnje mu je niža za 16% (do 64 km/l pri stalnoj brzini od 40 km/h). Agregat je izrađen kako bi svaki dio postigao maksimalnu učinkovitost te time maksimirao performanse. Tih, agilan, sa stilom se probija kroz gradski promet. Novi Liberty veliku pažnju poklanja i sigurnosti, pa u standardnoj opremi nudi ABS sustav. Posljednja generacija ABS sustava sprječava blokadu prednjeg kotača i nudi najviši stupanj sigurnosti u gradskoj vožnji.

Novi Liberty 150, serijski opremljen ABS sustavom, odlikuje se izvrsnim performansama: 9,6 kW snage pri 7.750 o/min i okretni moment od 13 Nm pri 6.500 o/min čine Liberty 150 ABS živahnim bilo u gradskoj vrevi ili na otvorenoj cesti. Može se pohvaliti i iznimno niskom potrošnjom od čak 57 km/l pri stalnoj brzini od 40 km/h. ABS sustav kojim je opremljen razvio je Piaggio u suradnji s Boschom, najvećim svjetskim proizvođačem dijelova u auto-moto industriji. Elektronski sustav sprječava blokiranje prednjeg kotača u slučaju jakog kočanja ili slabog prianjanja te čini važan element aktivne sigurnosti vozila.